matihuana
almok
dobry den
uz 6 mesiacov denno denne niekolkokrat do dna asi tak cca 6 krat taham z flase marihuanu. pred par tyzdnami som tahal z flase aj hasis. Pred nedavnom sa mi stvoril zapal na krku a v ustnej dutine. Moze to byt zapricinene uzivanim marihuany predsa marihuana je zdrava a ludskemu telu by mala pomahat. Bol som aj u lekarky - zobrala mi ster z hrdla bol negativny a teraz neviem preco mam podrazdene hrdlo moze to suvisiet s inym vyrusom ? dakujem

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Bohužel, tímto způsobem přes internet nepoznáme, zda Vaše současné zdravotní potíže mají nějakou souvislost s užíváním marihuany, nebo zda se jedná například o nějaké běžné onemocnění (angína, chřipka, viróza...). Nelze vyhodnotit zdravotní stav a určit jasnou příčinu, aniž by Vás nevyšetřil lékař.
Možná může mít konzumace THC vliv na Váš současný zdravotní stav, ale také je možné, že byste tyto potíže měl, i kdybyste marihuanu nekouřil, těžko říct.
Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze lékař na základě vyšetření.
Přeji, ať je Vám brzy lépe.
S pozdravem, MK