mariuhana ztrata vědomí
jack
Dobrý den vcera jsem byl po druhé v životě svědkem toho že hned po konzumaci marihuany (bongu) upadl někdo do bezvědomí. Zajimalo by mě čím to může být způsobeno? Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Jacku.
Kouření marihuany ovlivňuje krevní tlak. Na začátku intoxikace dochází ke snížení krevního tlaku, v průběhu intoxikace může kolísat oběma směry, tedy může dojít jak k jeho zvýšení, ale tak i ke snížení.
Těžko dělat nějaké zodpovědné závěry přes internet dle málo informací. To, co se stalo, byl velmi asi pravděpodobně náhlý a prudký pokles krevního tlaku, který skončil tzv. omdlením.
Při kouření marihuany se to stává, nejedná se o tak výjimečný stav, i po kouření tvz. jointů.
Při ztrátě vědomí může dojít k závažnému poškození zdraví a to v několika aspektech, hrozí poškození zdraví při pádu, ale také samozřejmě může ohrozit i na životě, což záleží na jeho hloubce, intenzitě.
Doporučuji opatrnost pro všechny zúčastněné.
Mějte se hezky, s pozdravem MK