kokain neúčinnost
Luky
Dobrý den,rád bych se zeptal zda je to pouze má sugesce nebo ne. Koupili jsme s kamarádem kokain a dali si ho. Já měl v sobě extázi a bylo mi špatně a dal jsem si ho a najednou mi bylo dobře a jako bych jí vůbec neměl,nicméně žádné pocity euforie. Na kamaráda,ale působil a cejtil se hodně dobře. Druhej den jsme dali kamarádce,která říkala,že tomu rozumí a říkala,že to kokain je a dobrej a cítila se nabuzeně. já si dal znova a necejtil jsem vůbec nic.Je možné,že by na mě neměl takovou účinnost jako na ně dva ? již to nechci zkoušet,tak se jen ptám jestli to není jen má sugesce. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Luky.
Děkujeme za Váš příspěvek a podělení se o Vaši zkušenost.
Pokud máte pocit, že na Vás kokain neúčinkuje, může znamenat více možností.
Buďto na Vás opravdu neúčinkuje, tak jak je obvyklé a běžné. Přece jenom každý lidský organismus včetně psychiky je jedinečný, můžete být prostě jedinec, který to má takto...
Nebo možná působíte dost jinak, než si v tu danou chvíli sám připadáte. To bývá celkem běžné. Většina osob je se zpětnou platností velice překvapených, jak například vypadali na fotkách, videozáznamech, z toho co dělali atd. Stejně tak jak vypadali a jak se chovali další spoluuživatelé, se kterými v době intoxikace byli a přišli jim v danou chvíli zcela normální. Vnímání osob pod účinkem drogy je přece jenom hodně zkreslené.
Doporučuji řádně zvážit, zda v dalších experimentech ještě pokračovat. Skutečnost, že jste v posledních konzumacích nezaznamenal to, co jste asi očekával, neznamená, že Vám droga nemůže nijak ublížit, naopak. Už s ohledem na to, že mnohdy opravdu není vůbec zřejmé, co vlastně kupující kupuje, potažmo následně užije.
Mějte se fajn, doporučuji opatrnost.
S pozdravem, MK