Pervitin a hubnuti
Endynek
Dobry den.
S pritelem si dame tak jednou za dva tydny na pul gram. Slysela jsem,ze se po tom dobre hubne. Kolik je tak clovek schopny na tom zhubnout a po jake dobe je to videt,aby si toho okoli vsimlo? Dekuji

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, díky za důvěru.
Hubnutí po pervitinu je individuální, záležet může na mnoha okolnostech, intenzitě užívání, stravování, odpočinku, atd.  Mohli bychom se pustit do teorií bez konce a užitku..., ale to bych skutečně nerad.
Možnosti internetového poradenství jsou limitované, náplní naší poradny je především pomoc lidem v nouzi a úzkých, často jde o život.
U řady našich klientek, ale i klientů, kteří propadli drogám, do bludného kruhu závislosti, života v neštěstí, zoufalství, smutku a samoty, byla na počátku jejich drogové kariéry, touha po snadném zhubnutí a udržení shozených kil.
Mnoho z nich už není naživu, další přežívají, dožívají, nebo umírají.
Apeluji na Vás, nepřidávejte se k nim.
Každý jiný způsob, než houbnout užíváním drog, je lepší, než tento, smrtící.
Pokud byste měla zájem si o hubnutí a dalším, popovídat s na slovo vzatými odborníky, napište ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte.
Rádi Vám obratem kontakty na spolehlivé odborníky a bezplatné služby v dosahu, pošleme. Můžete jich využít i anonymně.
Buďte na sebe opatrná, hodně štěstí,
Amrit Sen.