Je možné vsugerovat si pocit na extázi?
Luc
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné aby se stav, který se prožívá při extázi, stal i bez požití drogy?

Odpověděl: Amrit Sen
Luc, zdravím Vás,
vážím si Vaší důvěry.
Před chvílí jsem odpovídal na Váš obdobný dotaz, ve kterém jste se ale rozepsala více.
Podrobnější odpověď na oba dva dotazy, najdete na stránkách naší poradny, pod kódem 413344.
Kdybyste se ještě potřebovala na něco doptat, kdykoli napište. Budeme rádi, když dáte vědět, jestli měl Váš příběh ještě nějakou dohru, také jestli Vám byla naše odpověď užitečná.
Byla by velká škoda, ať už byla příčina zážitku jakákoli, kdyby měla vést k tomu, že byste měla drogy, drogu, opět užít, nebo začít užívat.
Nikdo nestoupí dvakrát do stejné řeky. Nepíšete, jak došlo, nebo z jakých důvodů, jste od užívání MDMA, už před lety upustila. V každém případě máte náš obdiv a respekt.
Mám na mysli, že dnes už by mohly okolnosti dalšího užívání, mít o poznání dramatičtější průběh.
Držím palce, hodně štěstí,
Amrit Sen.