Thc v tele
Anonym
Koľko môžem nájsť svojmu kamarátovi v krvi/moci thc keď si dá každý 2-3 deň asi tak 0.2g. Robí to tak maximálne 2týždne takže ďakujem za odpoveď

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
Bohužel nelze odpovědět konkrétně, protože přesně jak píšete, tak záleží na mnoha faktorech - na čistotě drogy, na individuálním metabolizmu, na individuální somatomorfologii, předně na obsahu tělesného tuku, na použité analytické metodě atd.
V tomto případě bych předpokládal, že v moči Vašeho kamaráda bude THC a jeho metabolity prokazatelné cca 3 týdný od ukončení konzumace a začátku abstinence. V krvi je to obtížné odhadnout, protože právě záleží na výše zmíněných faktorech, ale lze se domnívat, že bude mít jednoznačně měřitelnou hladinu THC v krvi.
Bohužel blíže a konkrétněji nejsme schopni odpovědět.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec