Navnadeni extaze
Lucie
Hezky den, před par lety jsem experimentovala s drogou jménem extáze. Tudíž znám její účinky, co se mnou droga děla atd.
Dnes, samozřejmě bez drog, jsme si s partnerem dlouze povídali o naši budoucnosti a o tom co k sobě cítíme. Hladil me a já mu četla skoro cele sve srdce, které patří mu. Začala jsem mít stavy, přeplněná hlava-hořící, hluboké nádechy... po naši dlouhé dlouhé konverzaci došlo ke styku a já si uvědomila. JSEM JAK NA EXTÁZI!!! Myslela jsem si, ze po styku to zase přejde a budu opět normální. Ale ne, furt jsem měla tendenci ho hladit, mazlit a říkat jak ho miluju :D 🙈 Zkratka jako na extázi. Pocity ze stavu nejdou přesně popsat, mnohdy si je člověk už sní nevybavi, když je ale prožije znovu, vzpomene si na ne, neboť se přesně opakuji. Přišlo mi, ze mám nějaké vykulene oči, tak jsem neváhala, utikala ke zrcadlu a co nevidím!! Vážně, panenky cernejsi než obvykle. Jen pro pořádek, partner mi extázi na 110%nikam nenasypal:D a dříve jsem ji také nepozila, najizdela mi přímo při mazleni jak jsem popisovala výše. Po zbytek večera jsem měla horní s dolní čelist zubu pritisknutou k sobě 😖😖 a teď? Teď jsou 2hodiny rano a já se rozhodla ze tuhle záhadu rozlousknu!:D je možné, ze člověk ma nějaké určitě látky z drogy v sobě a muže si je nějakým způsobem vyvolat? Dekuji za odpověď, snad mi pomůže.

Odpověděl: Amrit Sen
Lucie, zdravím Vás.
Díky za důvěru. Odpusťte, ale takto na dálku a s časovým odstupem lze pouze spekulovat a teoretizovat.
Kdyby se Vám mělo něco podobného stát, doporučuji zajít do lékárny, nebo přes internet zakoupit orientační test na přítomnost MDMA v moči, ten na rozdíl od podobných testů ze slin a potu, detekuje přítomnost extáze až týden po jednorázovém požití.
Tak byste mohla negovat, nebo potvrdit skutečnost, že Vám někdo bez Vašeho vědomí drogu podstrčil, byť to vylučujete. Tuto možnost bych určitě nebagatelizoval.
Test stojí od 39 korun výše. Ještě lépe pořídit si testy dva, jak na MDMA,  tak amfetaminy, protože teoreticky mohou přicházet v úvahu i další psychostimulanty, včetně pervitinu. Test na přítomnost amfetaminů, metamfetaminu a efedrinu stojí od 43 korun.
Pořídit si můžete i multidrogový test, který detekuje MDMA, amfetaminy i další drogy, tedy na 3 - 5 typů drog, v ceně od 135 korun.
Jak se Vám zmíněný den usínalo, měla jste chuť k jídlu, nebo naopak?
Láska je mocná čarodějka, vezmu li v potaz sex, jako její součást, pak se mohou dít i nezvyklé věci. Vy ale píšete, že jste stav, připomínající intoxikaci, začala vnímat ještě před aktem..., své mohlo udělat prosté vzrušení.
Píšete, že jste naposledy užila MDMA před lety, takže možnost, že by se droga, ze skrytu těla, vyloučila do krevního oběhu, tak, abyste to "cítila", v podstatě nepřichází v úvahu.
Každý člověk je originál, takže mohlo jít o "flashback". To znamená, že jste se mohla dostat do psychického stavu, který v souvislosti s předchozími drogovými zkušenostmi, připomínal stav intoxikace. Na druhou stranu, "flashbacky" se většinou objevují po daleko kratší době od posledního užití, než uvádíte.
Velké panenky, mydriáza, může být způsobena zvýšenou hladinou adrenalinu v krvi, například díky rozrušení a silným emocím. Stejně tak zatínání sanic, které je však "načisto", spíše méně obyklé.
Píšete ve 2 hodiny ráno, netuším, kdy jste pocit intoxikace poprvé zachytila, ale pokud trvá déle, dokonce v horizontu hodin, přikláním se k možnosti, že se na Vás mohl někdo dopustit protiprávního jednání a drogu Vám bez Vašeho vědomí, například, hodit do pití.
Pokud ano, šo by o velmi rizikovou záležitost, při které může vždy jít o duševní zdraví a o život. Šlo by o trestný čin člověka, ať už to byl kdokoli, který si zasluhuje právní postih, aby podobné kousky neopakoval, a kterému byste se měla velkým obloukem vyhnout.
Netuším, kdy budete odpověď číst, ale pokud to bude od popsané skutečnosti kratší doba, než týden, doporučuji Vám, multitest koupit, ať máte klid.
Pokud by se měly popsané stavy opakovat, doporučuji o nich, bez studu a bázně, nikdo Vám hlavu neutrhne, promluvit s odborníky, jinak byste mohla riskovat rozvinutí psychické poruchy a nemoci, které je vždy, pro brzkou úzdravu, nutné zachytit včas.
Odborníkem mám na mysli pracovníka například adiktologické ambulance, AT poradny, nejlépe psychiatra, psychologa, nebo psychoterapeuta, který má zkušenost s kompenzací a léčbou poruch, v souvislosti se zkušenostmi, nebo užíváním návykových látek.
Tyto služby jsou bezplatné a mohou být poskytovány i anonymně. Probrat zkušenost můžete i s pracovníkem některého kontaktního centra.
Může jít o zcela nezávaznou konzultaci, nikdo Vám nebude nic podsouvat, přemlouvat, natož do čehokoli nutit. Při osobním pohovoru, po podrobnějším seznámení se situací, Vám zkušený odborník doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, abyste byla co nejdříve v klidu, pohodě a bezpečí. Zároveň Vás upozorní na chyby, kterých byste se měla vyvarovat. Získáte užitečné informace, pochopení a podporu, se vším respektem k Vaší osobě a soukromí.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám obratem kontakty na bezplatné a spolehlivé odborné služby, zašleme.
K ochraně soukromí můžete údaj uvést ve skryté poznámce, nebo bude li to Vaším přáním, nemusíme dotaz, ani odpověď zveřejnit. Pošleme Vám kód, po jehož vložení na pařičné místo titutulní stránky naší poradny, se dotaz i odpověď, ukáže jen, a pouze Vám.
Jak můžete, podle oblasti a typu zařízení, vyhledat kontakty na odborníky a služby v okolí a dosahu sama, se dozvíte rovněž na stránkách poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Stačí takto? Přeji hodně štěstí, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.