Pervitin
Verča
Dobry den jsem 24.letá maminka 3 a půl ročního dítěte a pracuji jako pokladní mam přítele který bere pervitin uz 10 let ale nepíchá si ,bohužel jsem se do toho navezla taky pervitin Znám uz od 14 let ale jen výjimečně potom to přišlo pravidelně asi dva roky v kuse jen šňupání nebo v kapsli potom jsem přestala našla jsem si jiného přítele který to neznal a otěhotněla jsem jenže on nas dva měsíce po porodu opustil a ja zůstala sama s miminkem tak jsem se vrátila k bývalému s tím ze se kvůli nám změní bohužel změnil on me!ted užívám uz rok stále jen nosem!vzdy je to týden v pohodě bez toho a týden na tom!momentalne jsem v takové situaci ze me rodiče vyhodili z bytu a bydlíme u přítelovich rodičů!trochu jsme to omezili ja bych i přestala ale on si nedá říct!chtela bych žít normální život mít jeste děti ale pravé s nim ale nevim zda by mu ambulantní poradna(?) stačila určitě bych se tam přihlásila i ja uz toho mam totiž dost!poradte prosim co a jestli by to mělo cenu vubec!?jsme Jihomoravský kraj

Odpověděl: Markéta Kordová
Verčo, dobrý den.
Tak jak vidíte sama, tudy asi cesta nevede. Místo toho, aby byl partner oporou a pomohl Vám v situaci, kdy jste zůstala s miminkem sama, jste s ním spadla do závislosti. Pokud Vy máte pocit, že s tím chcete něco udělat, tak to udělejte a nečekejte, že se přítel přidá. Už s ohledem na to, že jste matkou, byste měla být v pořádku.
Určitě se obraťte na pomoc, Jihočeský kraj je široký pojem, napište prosím znovu a upřesněte, jaká větší města máte poblíž.
Nebo se můžete podívat do databáze kontaktů zde: www.drogy-info.cz (v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, okres a druh - v tomto případě Kontaktní centrum nebo Adiktologická ambulance).
Mějte se zatím fajn, MK