opet syn
jaja
CO DAL ,CHYTLI SYNA AUTO BEZ OTP ,PO PAR DNECH HO OPET CHYTLI BYL POD VLIVEM ,SEBRALI RIDICAK ,CO DAL MAM HO OPRAVDU IGNOROVAT ,NECHAT BYT ????????????????????

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
situace s Vaším synem se stále opakují.
Bohužel dokud nebude chtít změnit svůj životní styl, nijak mu nepomůže, že budete na dně a vyčerpaná ještě i Vy.
Opravdu asi není v současné chvíli jiná možnost, než nereagovat na jeho stesky. Co byste chtěla dělat s tím, že mu sebrali ŘP? V podstatě je to celkem pozitivní zpráva, protože jestli jezdí pod vlivem, dříve nebo později ublíží sobě nebo někomu jinému. Takhle možná bude mít alespoň nějakou brzdu a nebude sedat za volant tak často...