Syn je závislý na pervitinu
karel
Syn má 23let a od svých 18let nám dělá problémy,nedodělal školu,nadělal nam dluhy řádově ve statisících,nemá zájem pracovat a když už tak chvíli,neumí nic vyřídit,ale přitom není hloupý,snažily jme se mu hodně krát pomoct,ale latinu sekal jen chvíli,nevíme si už rady,uvažujeme o soudním vystěhování

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
chystáte se k poměrně závažnému kroku. Nejde ani o samotné vystěhování, spíše ale o jasnou hranici mezi vámi a synem. To může být do velké míry pozitivní rozhodnutí, přináší s sebou ale také mnohá rizika. Je určitě třeba situaci dobře promyslet a zvážit, jestli neexistuje ještě nějaký jiný krok před takovým krajním řešením.
Váš popis je velmi stručný, na internetové poradně se těžko doptává na podrobnosti. Aby bylo možné něco navrhnout, je třeba probrat situaci podrobně.
Pokud byste měli zájem, můžeme se domluvit na konzultaci v pražské Poradně pro rodiče, která funguje bezplatně, a když budete chtít, pak i anonymně.
Více o našem zařízení najdete na http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html. Je možné objednat se telefonicky, mailem, nebo přímo zde prostřednictvím poradny, když napíšete, jaké jsou Vaše časové možnosti.
Pokud je to pro Vás daleko a nevíte, kam se obrátit u Vás v okolí, napište prosím nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.
S pozdravem
Jana Žáková (Justinová)