ridicak
jaja
D.den. NEMAM DOTAZ ,SYN JEZDI VRAKEM BEZ TP ,VCERA MU SEBRALI RIDICAK BYL I POD VLIVEM DROG,PADA NIZ A NIZ ,A JA PSYCHICKY S NIM.
UZ NEMUZU

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás,
chápu, že situace se synem je pro Vás náročná. Kolegové Vám v předchozích odpovědích nabízeli, abyste se obrátila na odbornou pomoc v místě Vašeho bydliště. Myslím, že Vám asi nebudu schopná doporučit nic jiného. Pomoc synovi v tuto chvíli v podstatě není možná. Jediné, co můžete udělat, je najít pomoc alespoň pro sebe.
V případě, že by chtěl syn řešit svoji právní situaci (odebrání ŘP, řízení pod vlivem drog, případně záležitosti kolem dluhů a exekucí), je možné mu doporučit kontakt na Právní poradnu A. N. O. Pro jistotu opět kopíruji, i když vím, že už jste ho také obdržela.
Právní poradna A. N. O. (Asociace nestátních organizací)
Koněvova 95, Praha 3, 130 00
Tel.: 222582932, 736760701
Mgr. Hana Fidesová, Ph.D.
www: http://poradna.asociace.org/
Dále posílám kontakty na dvě zařízení ve Vašem dosahu, kam by bylo možné se obrátit se žádostí o osobní konzultaci. Získala byste podporu, kterou nyní potřebujete, informace a inspiraci, jak by se dalo postupovat dál.
Adiktologická ambulance Litvínov
Krušnohorská poliklinika s. r. o.
Žižkova 151, Litvínov, 436 01
Tel.: 777 050 266
Mgr. Tereza Roznerová
Most k naději, z. s.
Kontaktní centrum
P. Jilemnického 1929, Most, 434 01
Tel.: 476102288, 602219372
PhDr. Dagmar Jandová
www: http://www.mostknadeji.eu/ustecky-kraj/k-centrum-most/
Držím palce a přeji hodně štěstí, ať se situace zlepší