Marihuana nespavost
Coco
Dobry den,
Jiz jednou jsem vam psala ohledne nespavosti, podezreni jsem mela na marihuanu.... Ubehl dalsi pracovní tyden ktery jsem spala skoro normalne, krome jednoho dne, probuzeni v 1 rano a uz jsem nemohla spát... A to jsem byla unavena. Vikendy spim u pritele, marihuanu uz nekourim, přesto mam naruseny spánek, spim max 4 hodiny. Mam strach ze me narusila marihuana. Zatim jsem nemela moznost jit k nakemu specialistovi... Pracuji hodne od rana do vecera. Kazdy den vstavam ve 4:20....Každý patek jsem bývala tak unavena ze jsem zalehla treba i v 10 a spala do 12....byla jsem \"spac\" vikendy jsem se vzdy poradne vyspala. Moc me to trapi a pritele jeste vic.... Pres tyden jsem pak neodpocata... Citim to na sobe. Myslite ze ta nespavost mi muze zustat? Travu jsem tyden nemela ale obcas mam stale takove divne pocity strachu, napeti, svirani zaludku, chce se mi jakoby plakat bez priciny..... Mam takovy strach... Piju trezalku... Koupila sem si Persen... Nic nepomáhá. Nechci skoncit na návykových lecich na spani. Jinak jsem z Plzenskeho kraje ale pracuji ve Zdicich(stredocesky kraj).

Odpověděl: Amrit Sen
Coco, zdravím Vás.
Je moc fajn, že se chcete vyhnout rizikovým medikamentům. Určitě, si žádné léky na spaní, bez konzultace s lékařem sama neordinujte. Medikaci psychofarmak, nechte vždy a pouze, na odborném lékaři. Případná vhodná medikace, pokud je doprovázena psychoterapií, může mít velmi dobré výsledky.
Jak jsem psal v předchozí odpovědi, nejlépe uděláte, když telefonicky kontaktujete odbornou službu a domluvíte si termín schůzky se specialistou.
Jestli Vám nespavost může "zůstat", si takto na dálku, nikdo netroufne říci. Co je však jisté, že čím časněji odborníky kontaktujete, tím dříve můžete být v porádku.
Kontakty přikládám:
AT ambulance
MUDr. Martin Kylar
Alej Svobody 80
304 60 Plzeň
Telefon: +420 377 103 156
+420 377 103 157
Web: http://www.fnplzen.cz/
Pychiatrická ambulance FN Lochotín
Alej Svobody 80
304 60 Plzeň-Lochotín
Tel: +420 377 103 111
+420 377 103 142
Web: http://psych.fnplzen.cz/cs/node/837
Užitečné stránky s kontakty na plzeňské služby:
http://www.icmplzen.cz/show/16/7/drogy-a-jine-zavislosti
http://ikatalogy.nidm.cz/katalog/socialne-patologicke-jevy/drogy-a-jine-zavislosti?kraj=plzensky
http://znv.nidv.cz/projekty/realizace-projektu/klice-pro-zivot/podpora-informacniho-systemu-pro-mladez/i-katalogy/plzensky-kraj/plzen-mesto/socialne-patologicke-jevy/drogy-a-jine-zavislosti¨
Případně se poraďte, bezplatně a anonymně, s pracovníky plzeňského CPPT
Sídlo organizace:
Centrum protidrogové prevence a terapie, o. p. s.
Plzenecká 663/13
326 00 Plzeň 2 - Slovany
Telefon: +420 377 421 034
E-mail: management@cppt.cz
Facebook: Centrum protidrogové prevence a terapie, ops
Web: http://www.cppt.cz/kontakty/zakladni-kontakt
http://www.cppt.cz/
Kontaktní centrum CPPT
Havířská 11
301 00 Plzeň
Telefon: +420 377 421 374
Mobil: +420 731 522 288
E-mail: kcentrum@cppt.cz
Web: http://www.cppt.cz/nase-zarizeni/k-centrum
http://www.cppt.cz/
Můžete se objednat i do velmi dobře fungující, specializované adiktologické ambulance, kde se pravidelně střídají adiktolog, psycholog, terapeut a psychiatr.
Pro Vás nejlépe sjednat si konzultaci s psychiatrem, nebo přímo s vedoucím služby.
Ze Zdic, je to coby dup.
Ordinační hodiny jsou tři dny v týdnu, lze se však domluvit i jinak.
Adiktologická ambulance Magdaléna, o.p.s.
Mgr. Ondřej Sklenář - vedoucí
Havlíčkova 1732
266 01 Beroun
Mobil: +420 734 622 261
E-mail: ambulance.be@magdalena-ops.cz
Web: http://magdalena-ops.eu/cz/
Přeji Vám vše dobré, kdybyste ještě něco potřebovala, ozvěte se.
Hodně štěstí, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.