marihuana
LINA
Dobry den muj pritel uz 4 mesice kouri marihuanu posledni dva mesice tak 5-8 brk denne.Prestal se mnou spat a porad se hadame protoze prestal chodit do prace a je nastvany ze ho do prace nutim.Porad ma vymluvy proc nepracovat.Zarli na me ale vubec si me nevsima.Je vztekly a vybusny.Drive se jiz lecil a ztratil kvuli tomu sve rodice.Huli od 13 let a je mu 29.Vyhodila jsem ho ale on nechce odejit.Nikoho nema.Nema kam jit,ale nechova se tak aby jsme spolu mohli zustat a byt stastni.On mozna je,ale ja ne.Poradte co mam delat prosim.

Odpověděl: Markéta Kordová
Lino, dobrý den.
Chápu, že se Vám současná situace a životní styl partnera nelíbí a chcete, aby mnohé změnil. Pokud on sám nechce, těžko to bude dělat někdo za něj. Léčba závislosti na čemkoliv se dá poměrně dobře léčit, pokud je dotyčná osoba dostatečně motivována, což dle toho co píšete, to asi zatím moc nevypadá.
Těžko tímto způsobem přes internet dělat nějaké zodpovědné a objektivní závěry, chtělo by to vědět více informací o celkové situaci, nejlépe se poradit v osobním kontaktu. Nejenom, že byste si doplnila informace, ale mohla zkonzultovat další vhodný postup, poradila se jaká nastavit pravidla, pokud by s Vámi ve společné domácnosti zůstal, pokud byste trvala na tom, aby odešel, tak získat potřebnou podporu ve Vašem rozhodnutí...atd...
Netuším, odkud jste. Pokud není problém Praha, můžete se objednat do naší Poradny pro rodiče a partnery, bezplatně a nezávazně probrat vše co potřebujete. Zde kontakt:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51 - Praha 1
Tel: 739 268 527 (pracovní dny)
Email: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Dále si můžete pročíst tyto informace: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Zdali jste odjinud, tak napište prosím znovu a upřesněte, jaká větší města máte v dobré dostupnosti, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat jinam.
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby ještě napište.
S pozdravem, MK