Poděkování, bezpečnost léků objednané přes internet
Miri
Dobrý den.
Moc Vám děkuji za odpověd. Chápu, že mi to nedoporučujete, ale můžu se zeptat jaká je bezpečnost nakupování léků přes internet bz předpisu? Není možné že tu léčivou látku nebude obsahovat? A když to bude mít stejnou krabičku a barvu, jakou to má bezpečnost a je to také možné, že to nebude obsahvat léčivou látku?
Děkuji.
S pozdravem Miri

Odpověděl: Markéta Kordová
Miri, opět dobrý den.
Děkujeme za Vaše díky, zpětná vazba nás vždy potěší.
Pokud si budete (kdekoliv) obstarávat léky, které jsou běžně na předpis, jinou cestou než běžnou - návštěva u lékaře, hrozí zde vždy několik rizik. Léky mohou být prošlé, léky mohou být jiné, než za jaké jsou vydávány, užívání bez lékařského doporučení a zároveň kontroly Vám mohou v samotném výsledku napáchat více škody než užitku. Léky na předpis nejsou na předpis pro nic za nic, myslím, že byste to měla respektovat už s ohledem na sebe samu.
Doporučuji si pohovořit s Vaším ošetřujícím lékařem, třeba společně naleznete jiné řešení, například záměnu původního léku za jiný, až na to bude čas.
Mějte se hezky a zbytečně neriskujte.
S pozdravem, MK