Má matka je alkoholik
Anonim
Má matka pije uz spoustu let mám 2 bratry 1. 31 let starý a 2.38 let
I onikdyž už od mala zažívají alkoholické vylevy naši matky
Alkohol si schovává a když ji ho najdeme tak tvrdí ze je bratra který s námi žije.
Její alkoholické vylevy jsou agresivní několikrát sme byli nuceni kontaktovat policii. Bxl jsem i na \"socialce\" matka začala docházet na ambulantní léčení ale vydržela to jen chvíli uz sem úplně bezradný.
Občas se už i bojím.
Není schopná si přiznat že je alkoholik i přes všechno co dělá.
Potreboval bych poradit co dělat.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
vzhledem k tomu, jak dlouho se už Vaše neutěšená situace vleče a co všechno už jste prošli, nemělo by asi smysl dávat Vám nějaké obecné rady. Určitě je možné vymyslet nějaký způsob, jak věcmi pohnout dopředu, ale je k tomu třeba vše probrat podrobně. Internetová poradna je na to příliš úzký prostor. Doporučovala bych objednat se na osobní konzultaci do některého z center pro rodiny závislých.
Pokud by pro Vás byla dostupná Praha, můžeme se domluvit - klidně i s bratry - na konzultaci v Poradně pro rodiče Sananim (http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html), nejlépe když zavoláte a objednáte se.
V případě, že byste potřeboval jiný kontakt, ráda Vám ho pošlu, když napíšete, kde by to mělo být.