Pervitin/ Kokain
123qwe
Moc vás zdravím a přeji pěkný den.
Chtěl bych se zeptat na jednu věc, a to že jsem asi 10x za poslední rok požil pervitin nosem.. ano vím, ze to není správně, ale když to nemám nehroutim se a netrhám si vlasy, takze bys s přehledem neměl problém s tím přestat..
Teď jsme se rozhodli pro \"menší zlo\" a koupili jsme si kokain... skoro 2.0g pro 4 lidi... a teď k mému dotazu-
vůbec nic to s nama nedělalo..
Je to kvůli tomu ze si mozek zvykl na účinky pervitinu a čekali jsme víc?
Kokain to byl dobrý, je to od spolehlivého člověka...
Díky za odpověď, mějte se moc hezky ;-)

Odpověděl: Vilma Táborská
Dobrý den,
díky za dotaz a důvěru. Užití pervitinu cca jednou měsíčně vám závislost asi nepřivodí, přesto bych ani tyto experimenty nepodceňovala. Jednorázová intoxikace větším množstvím stimulantu (jaké je pro vás větší množství je předem neodhadnutelné) může přivodit dost nepříjemné stavy, více info např. zde: http://drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html. V souvislosti s užíváním tvrdých drog bych byla i opatrná na odvážná vyjádření ve smyslu, že je vše pod kontrolou a nebyl by problém kdykoliv přestat. Na tento počáteční dojem už dojela spousta lidí, se kterými pracuji v rámci léčebného programu...
Nevím, kde jste došel k závěru, že kokain je "menší zlo". Rizika užívání kokainu jsou značná a při předávkování může dojít ke kolapsu kardiovaskulárního systému až ke smrti (více opět zde na webu: http://drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/kokain.html).
Z jakého důvodu jste necítili účinky, nelze moc odhadovat. Zřejmě nebyla látka tak kvalitní, jak jste si mysleli... Každopádně takto na dálku je možné pouze vytvářet hypotézy, které vám ve výsledku stejně nepomůžou.
Mějte se fajn a dávejte na sebe pozor :)
Vilma Táborská