dcera
ila
ma 20let dera kouri travu 2 roky tak 2krat tydne mam podezreni ze presla na neco jineho neji je hubena az moc hubla ac vydelava dost je vecne bez penez nevim jsi rady jak jse chovat jak sni mluvit..jsem bezradna dekuji za odp P.xxxxxxxxxxx

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
je dobře, že se snažíte včas porozumět tomu, co se s dcerou děje. Především se vyplácí být v komunikaci co nejotevřenější. Nebát se, že projeveným zájmem nebo dotazem něco zkazím, ale dát najevo, že vidím změny a že z nich nemám radost. Každá rodina je jiná, má jiné zvyky a styl, jakým spolu její členové mluví. Proto se nedá říct jednoduše "jak" s dcerou mluvit, jasné ale je, že hlavně vůbec nějak.
Abyste zjistila, co by bylo nejlepší ve Vaší konkrétní situaci, doporučila bych zajít se poradit s odborníkem osobně. Pokud byste měla zájem, můžeme se domluvit na konzultaci v pražské Poradně pro rodiče, která funguje bezplatně, a když budete chtít, pak i anonymně.
Více o našem zařízení najdete na http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html. Je možné objednat se telefonicky, mailem, nebo přímo zde prostřednictvím poradny, když napíšete, jaké jsou Vaše časové možnosti.
Pokud je to pro Vás daleko a nevíte, kam se obrátit u Vás v okolí, napište prosím nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.
S pozdravem
Jana Žáková (Justinová)