Osobní konzultace
Sestra
Dobrý den, můj třicetiletý bratr kouří marihuanu, nepracuje a využívá rodiče. Dnes jsem ho viděla po dlouhé době - v puse má snad jen dva zuby, na obličeji samí bolák a je hodně pohublí. Myslím si, že to je vážné a mamka neví kam se má obrátit o pomoc navíc se stará o postiženého tátu, kterému věnuje veškerý svůj volný čas. Prosím Vás o kontakt na někoho kdo by nám osobně poradil nejlépe Hradec Králové nebo Pardubice. Moc děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Využít poradenských služeb v osobním kontaktu je rozumné. U Vás se můžete obrátit například sem:
Kontaktní centrum LAXUS
Říční 1252/3a
Hradec Králové (mapa)
Telefon: 495 513 977, 734 316 538
E-mail: kacko.hradec@laxus.cz
Provozní doba: 9,00-18,00
http://www.laxus.cz/centra/k-centrum-hradec-kralove/
Ambulantní centrum Pardubice
J. Palacha 1552
Pardubice
http://mapy.cz/zakladni?x=15.7723651&y=50.0228253&z=16&source=addr&id=8866426
Tel. 466 265 729
Email: ambulance.pardubice@laxus.cz
Telefonicky nebo osobní návštěvou si domluvte individuální schůzku s pracovníky centra.
Provozní doba: PO - ČT - 9.00 - 16.00 hod, PÁ - 9.00 - 14.00 hod.
(konzultace je možné po individuální dohodě sjednávat i na  pozdější hodiny)
Více zde: http://www.laxus.cz/index.php?page=nase-sluzby-osoby-blizke
http://www.laxus.cz/centra/ambulantni-centrum-pardubice/
Dále můžete prostudovat základní info pro blízké osoby, zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud se budete po prostudování informací potřebovat na něco doptat, tak neváhejte napsat znovu.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem, MK