Srdeční rytmus
Nirvana
Dobry den,
Rád bych se poradil. V pondělí rano jsem si vzal extázi a stále mám 100 tepu za minutu a velkou únavu , tzn ze uz to je vice jak 4 dny po užití .
Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Velice obtížně se zodpovědně hodnotí zdravotní stav přes internet, bylo by asi lepší se obrátit na lékaře. Chápu, že se Vám k běžnému lékaři s ohledem na užití extáze asi moc nechce, nechcete si tedy zajít do Kontaktního centra pro uživatele drog? Většinou tam pracuje i zdravotní personál a není třeba se ničím prokazovat (ani OP, ani průkaz pojištěnce) - služby se dají využívat zcela anonymně.
Naše K-centrum je na Praze 5:
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Lze přijít kdykoliv během provozní doby, takže můžete i dnes do 20hod. Případně tam, alespoň zavolejte!
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Zdali žijete někde úplně jinde, tak napište znovu a uveďte, jaká města máte poblíž, pošlu Vám obratem jiný vhodný kontakt. Mimopražská Kontaktní centra, ale nemají tak dlouho provozní dobu, bylo by možná fajn to neodkládat.
Seznam zařízení případně zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, okres, město, druh (v tomto případě Kontaktní centrum).
Přeji, ať je Vám brzy lépe.
S pozdravem, MK