Testy
Rebelka
Dobrý den, je možné, že z množství pervitinu 0.01 tedy velmi malého až nepatrného budou testy na krev a moč pozitivni po 1. Hodině?Děkuji za odpověď s pozdravem Rebelka

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
Záleží na tom jakou cestou byl pervitin podán a to z důvodu, že pokud byl podán ústy v podobě kapslí apod. je pravděpodobné, že se ještě nevstřebal a tím pádem nemusí být v krvi detekovatelné množství. Pokud byl podán např. sniffem nebo injekčně, pak zajisté specifické metody odhalí jeho přítomnost bez větších problémů. Nejmodernější přístrojová technika může odhalit i méně než stovky fg/ml, tj. méně než 1x10-13g/ml. Ale závisí na mnoha dalších faktorech, včetně individuální čistoty drogy, individuálního nastavení organizmu a individuálního metabolického profilu.
Nicméně pro forenzní účely je limitem např. pro řízení motorových vozidel 25 ng/ml metamfetaminu a/nebo 25 ng/ml amfetaminu v krvi. Nižší koncentrace lze ale samozřejmě také prokázat, jak jsem psal výše...
Stačí to takto?
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec