Pervitin a sport
Ja
Dobry den, chtela bych se zeptat, zda muzu jit na trenink bojoveho sportu pod vlivem pervitinu, ci je lepsi jit na tzv. dojezdu? Posledni dva dny jsem spala dost malo a dnes taky planuji spat tak max tri hodiny, takze si rano dat musim, ale zaroven chci na trenink jit. Trenink trva hodinu a pul, je fyzicky docela narocny, jeste mi neni ani 18 let, prosim uprimne, muze se mi neco stat? Dekuji

Odpověděl: Vilma Táborská
Dobrý den,
díky za dotaz a důvěru. Takto na dálku, bez znalosti vašeho celkového zdravotního stavu, vám nikdo zodpovědně neodpoví, co se vám může opravdu stát. Obecně samozřejmě platí, že konzumace stimulantů (obzvlášť pravidelná a ve větších dávkách) nikomu neprospívá a v kombinaci s fyzickou zátěží si způsobíte vyčerpání organismu dost rychle. Neexistuje tedy odpověď, zda je lepší sportovat pod vlivem nebo na dojezdu, obojí je nesmysl. Pokud chcete na tréninky chodit a sportu, který vás podle všeho baví, se nadále věnovat, bude třeba pracovat na tom, abyste přestala pervitin užívat.
Více než to, zda půjdete nebo nepůjdete jednou na trénink, by mě zajímalo, co vás k užívání pervitinu přivedlo a z jakého důvodu v něm pokračujete. Nestála byste o to si zajít někam do odborné služby popovídat, co se ve vašem životě děje, že jste najela na takový destruktivní režim (málo spánku, pervitin atd.)?
Mějte se co nejlépe a budu ráda, když se ještě ozvete.
Vilma Táborská