Hledám pomoc pro svoji dceru
Jiri
Dobrý den,prosím Vás pěkně mohu se zeptat kam se mám obrátit s problémem své 14 létě dcery,která prožívá těžkou pubertu,což není bohužel problém k vuli kterenu píši. Problém je v drogach které ne, že vyskousela,ale které příležitostně užívá. Dekuji mockrát za radu.
S pozdravem,
Jiří M.
xxxxxxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Jiří.
Veškeré identifikační údaje jsem záměrně umazala, naše poradna zachovává anonymitu všech pisatelů.
Netuším, odkud jste. Pokud není pro Vás obtížené navštívit zařízení v Praze, mohu Vám doporučit poradenství v osobním kontaktu přímo v naší Poradně pro rodiče, zde kontakt:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 739 268 527 (je třeba se předem objednat)
Email: rodice@sananim.cz
Poskytujeme bezplatné poradenské služby, více zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-%28ppr%29.html
Dále můžete prostudovat info zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Zdali jste odjinud, napište prosím znovu a uveďte, jaká větší města máte poblíž, pokusíme se Vám najít zařízení v blízkosti bydliště, abyste se mohl poradit co a jak dál...
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby ještě napište.
S pozdravem, MK