Pre kamošku
Katarina
Kamarátka si dala pervitín a nrspala vyše 24.hodín potom spala ale taku 1-2.hod , trlo si necíti cíti chlad,teplo,jemný dotyk ale ako vravela že je to také ako by chodila a všetko na nej visí,zobrala si to totiž prvý krát väčšie množstvo asi zhruba ako vravela 8cm čiarku pila na to alkohol a ked si dobre pamätám dala si aj trochu marihuanu,.tak mám otazku lebo,ma poprosila nech jej to zistím že či bude v poriadku má totiž 15.a pol rokov ,.tak či je to u nej normálna reakcia ked je už od zobratia 4.deň a ona sa tak cíti.zo začiatku jej telo fialovelo nechty teraz už nie,ma teple telo a vie sa hýbať len to že si ho necíti a ma aj hnačku.A k tomu ona aj moc sa bojí že jej to neprejde a že tak ostane.Ja nemám s tým skúseností ani nikoho nepoznám tak píšem vám a Ďakujem vopred aj za ňu za odpoveď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Těžko somatické problémy objektivně vyhodnotit na dálku přes internet. Mohla to být reakce na vysokou dávku, také to mohla být reakce na nějakou příměs, kterou pervitin obsahoval, také kombinace pervitin, alkohol a THC udělá své...
Pervitin je stimulující látka, organismus je nadmíru a nepřirozeně vybuzen. Nespavost je standartní účinek. Po odeznění látky následuje silná únava, až vyčerpanost. Kamarádka hlavně ať už nic nekonzumuje!
Je třeba doplnit vitaminy, minerály, udržovat pitný režim (ne alko, ne colu, ne energy drinky), také je třeba se vyváženě najíst, dostat tělo zase do své rovnováhy. Pokud by jí bylo špatně nebo se její stav horšil, tak neváhejte vyhledat lékařskou pomoc.
Více mě znepokojuje velmi nízký věk kamarádky. Užívat drogy v 15ti letech v pořádku není.
Co její rodiče, ví o tom?
Klidně napište více, můžete využít i skrytou poznámku, která není součástí veřejné části webu.
MK