Zavislost na Pervitinu
Gabi
Dobrý den. Obracím se na vás s prosbou o radu. Muj 20.lety bratr již 2 rokem užívá drogy. Poslední rok a třičtvrtě pouze prilezitostne. Měl výbornou práci , jezdil pracovat do zahraničí a vydělával si na jeho věk velmi slušně penize. Pak přišel zvrat , odešel z prace a začal fetovat ve větší mire. Šnupe pervitin. Začalo to vikendově kdy začal dělat u kamaráda v clubu za barem , potom už to nebyl jen víkend ale čtvrtek , pa, so, ne. A každý týden to nabírá na obrátkách ze teď už je to pořád . Začíná mít halucinace , mluví úplně nesmyslně,nestará se o sebe a samozřejmě nechce si to připustit protože přeci \"on to má v hlavě srovnané \" . všichni jeho přátelé to na něm vidí jak se změnil . Aby toho nebylo málo , začal pervitin i prodavat.Krade peníze rodičům , vyřizuje si pujicku na nemalé peníze vše samozřejmě na černo . Věří jen mně ,vi ze o tom vím a je u mně (alespoň ho donutim se najíst a vyspat ale už ani to se mi nedaří ) , s rodiči to už řešíme ale nevíme jak k němu pristupovat , jak se s ním o tom bavit a hlavně jak ho dostat na léčení . On nevi ze jsem to rodině řekla.Děkuji za jakékoliv rady.

Odpověděl: Markéta Kordová
Gábi, zdravím Vás.
Doporučuji se co nejdříve spojit s nějakým zařízením, které pracuje se závislými a v osobním kontaktu více a podrobněji se poradit o všem je třeba. Nebývají to snadné situace, přes net toho moc nevymyslíme.
Ve Vašem kraji se můžete například obrátit na kolegy z organizace Laxus, níže kontakt.
Ambulantní centrum Pardubice
J. Palacha 1552
Pardubice
http://mapy.cz/zakladni?x=15.7723651&y=50.0228253&z=16&source=addr&id=8866426
Tel. 466 265 729
Email: ambulance.pardubice@laxus.cz
Telefonicky nebo osobní návštěvou si domluvte individuální schůzku s pracovníky centra.
Provozní doba: PO - ČT - 9.00 - 16.00 hod, PÁ - 9.00 - 14.00 hod.
(konzultace je možné po individuální dohodě sjednávat i na  pozdější hodiny)
Více zde: http://www.laxus.cz/index.php?page=nase-sluzby-osoby-blizke
http://www.laxus.cz/centra/ambulantni-centrum-pardubice/
Pokud se budete potřebovat na něco doptat, neváhejte napsat znovu.
Mějte se zatím fajn, MK