Perník denne
Nikol
Asi 14dni zpátky jsem psala,ze bych ráda věděla zda jde ještě zachránit přítel od perníku.Rada zněla že se nemá se mnou stykat a vidět když si střílím do žíly a prej mám i já jít se léčit že to není strávený.A něco jiného nemáte?zrovna teď jsme oba krásně sfetly a pro ten úžasný pocit to děláme.Ale nechci aby bral denně poraďte

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za další dotaz.
Celkem chápu, že vás moje odpověď příliš nenadchla. Já ale recept na to, jak kontrolovaně užívat tvrdé drogy, bohužel nemám. A domnívám se, že takový recept neexistuje. To bohužel dokazují tisíce smutných osudů lidí, kteří, kdyby se mohli rozhodnout znovu, tak s drogami nikdy nezačnou. Protože ztratili kontrolu a spadli do průšvihu. Tam směřuje i váš přítel. Však píšete, že již občas nechodí do práce, aby si mohl s vámi dát.
Chcete po mě radu, jak to udělat, když se rozjedete autem rychlostí 150km v hodině proti zdi a nechcete do ní vrazit. Jak projíždět zdí bez nárazu a dalších následků nevím, stejně tak, jako nevím, jak brát drogy a nemít z toho problémy.
Nikdo z těch, kteří berou denně, to na začátku nechtěli. Ale dopadli tak - pokud s tím nepřestali. Nic mezi tím neexistuje.
Připomínám, na co přesně jste se ptala minule. To nevypadalo jako úplná pohoda.
„... mám asi 2rok přítele který nikdy nebral nic, chtěl to zkusit a překecal mě, že jsem mu dala lajnu, ať dá nosem. Líbilo se mu to ,a dnes už si střílíme oba velký rány, on sice ještě ne úplně denně,ale už sere občas na práci, aby mohl se mnou si dat ránu. Je pravda,že mu to dávám já, nenaučila jsem ho to schválně, to už by byl úplně v prdeli ale i tak se bojím, co s tím delat. Máme se rádi, droga nám chutná, ale on by se mohl s toho dostat. Poraďte,dik.".
Když najdete nějaké jiné řešení, dejte mi vědět. Ale dle mého si budete muset vybrat, buď žít s drogami, nebo bez nich.
Přeji vám, abyste se rozhodli tak, že toho nebudete v budoucnosti litovat.
Jakub Chudomel