Pervitin
Sisa
Pervitin mam jako pomocnika překonávat namáhave úkolY únavu.funguje a ja zvládá vse co si přejí. Jen večer se mi nedaří usnout nebo to příliš trvá. JAKE prášky jsou možné na spaní

Odpověděl: Markéta Kordová
Siso, dobrý den.
Pervitin je stimulant, to že nemůžete usnout je při konzumaci stimulujících látek ,,normální". Není rozumné přebíjet to léky na spaní, vzniká na ně poměrně brzo velmi silná závislost, která by Vám ve výsledku mohla zkomplikovat život mnohem více než samotný pervitin. Uvádíte, že pervitinem si pomáháte překonávat únavu, nemyslíte, že by to šlo i jinak? Obávám se, že pokud budete i nadále užívat pervitin, posléze se utlumovat léky, dostanete se do nemalých potíží.
Nechtěla byste si o tom raději nezávazně osobně popovídat v nějakém zařízení pro uživatele drog? Kontakty Vám v případě zájmu pošleme. Když tak napište.
Mějte se fajn a buďte opatrná, opravdu to není vhodná kombinace.
S pozdravem, MK