Dojezd
teryyy
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, beru necelé 2 roky pervitin. Aplikovávám si ho šňupáním, začala ho brát jen víkendově, a dojezdy jsem měla takový ty klasický - podrážděnost, nechuť k jídlu, atd... Teď beru půl roku skoro denně. Normálně spím, jím. A dojezdy přestávala pociťovat, jako před tím, jen úńava a konec. Od té doby, ale co jsem začla brát pravidelně, skoro každý den začne můj dojezd tak, že mi ztěžknou nohy, a cítím, že se mi nohy plní jakoby krví mám tam i takové mapy fialové někdy spíše orandžový , pocituji píchání, až mírné bolesti. Otečou mi i prsty na rukou a místo potu na obličeji mám jakoby maz. Po koupeli se to trochu zlepší, a uplně vše zmízí až po spánku, pořád se mi to děje dokola. Je to matrem? napadlo mě že by to mohl být prostě jen dojezd. A nebo čím to můžu být? a ci se v mém těle děje. Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Teryyy, zdravím Vás.
Mám za to, že jsme na toho téma nedávno komunikovaly. Opravdu to přes internet nepoznáme. Nedokážeme odhadnout, zda jde o nějakou reakci například na ,,nečistou" drogu nebo její příměs, těžko tímto způsobem odhadnout zda nemáte třeba nějaký zdravotní problém...
Jak jsem uváděla minule, nejlépe zajít do Kontaktního centra. Pracuje tam i zdravotní personál, můžete zcela nezávisle, bezplatně a anonymně zkonzultovat co se Vám děje. Nemusíte se ani objednávat, do Káčka můžete zajít kdykoliv během provozní doby.
Nevím, odkud jste. Zdali jste z Prahy, můžete se zastavit v našem Káčku, zde kontakt a další info viz přiložený odkaz níže.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Každý kdo K-centrum navštíví, má právo rozhodnout se pro abstinenci, nebo pro život s drogou. I když neabstinuje, je možné mu nabídnout určité formy péče. Myslím, že tím nemůžete nic ztratit.
Pokud žijete někde jinde, tak napište znovu a uveďte, jaká města máte v dobré dostupnosti, pokusím se Vás vhodně nasměrovat.
Mějte se hezky, MK