Prvýkrát pomoc
Marco
Včera O 23:00 som podal dávku pervitinu v úplne malom množstve A K tomu to bolo prvýkrát A aj poslednýkrát.... Išiel.som spat na druhý deň O 11:00, spal som 3hodiny...Som úplne zničený
Môj problém je že mám diagnizovanu uzkostnu poruchu ktorá mi na tie dozveny nepomáha...mám predpísaný rivotril kvapky...A potrebujem sa ukludnit.. Kedy si môžem kvapnut rivotril

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Marco.
Obecně je riziková jakákoli kombinace drog mezi sebou či kombinace drog s léky či alkoholem. K akutnímu ohrožení zdraví by asi dojít nemělo, ale to jak zareaguje Vaše psychika, si takto absolutně netroufnu odhadnout.
Pokud trpíte úzkostmi, další konzumace pervitinu vůbec nedoporučuji. Pervitin působí anxiogenně, to znamená, že může navodit strach a opravdu velkou a silnou úzkost (zřejmě to se stalo u Vás). Pokud je konzumující osoba úzkostná ještě před samotným užíváním, je pak velmi pravděpodobné, že pervitin úzkost vygraduje. Dalším drogám se proto vyhýbejte obloukem!
Bylo by fajn, kdybyste zavolal někomu blízkému (kdo drogy nebere) a byl teď s Vámi, dokud se nebudete cítit lépe. Prostě nebuďte sám, zkuste se nepozorovat, odvést myšlenky jinam, nějak se zaměstnat...Můžete zkusit popíjet bylinný čaj z meduňky, ta působí sedativně.
Kdyby něco, klidně ještě napište.
Tak se držte!
MK