Nalady
Johannka
Dobry den. Opet Vam dekuji za odpoveda jeste moc prosim, jak se zachovat v pripade, kdy kamarad zacne byt presvedceny o tom, ze mu lzu a za je zde navic, ze davam prednost i svym jinym kamaradum a nejsem zrovna s nim. Prijde mi to jako citive a manipulativni jednani a v takovou chvili vubec nevim jak reagovat. Dekuji za odpoved Johannka.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím, Johhano.
Možná se pletu, ale mám takový dojem, že jsme si na toto téma kdysi již psaly (?).
Vydírání, manipulace... Uživatelé drog jsou v tomto směru velcí přeborníci. Těžko takto přes internet činit zodpovědné a objektivní závěry o co přesně v tuto chvíli jde.
Mohu vycházet jen z obecných informací a zkušeností. Není neobvyklé, že konzumenti drog hledají jakési ,,viníky" za svou situaci a své blízké umí díky podobným výrokům držet dost v šachu. Takže doporučuji obezřetnost.
Mějte na paměti, že je kamarád dospělý, sám za sebe a svá rozhodnutí zodpovědný a pokud si vybral cestu s drogami, je to jeho volba. Pokud má snahu udržet si Vás a Vaší přízeň tímto způsobem, jen s největší pravděpodobností nasvědčuje jakousi nevyzrálost a možná i neschopnost rovnocenného vztahu dvou dospělých osob.
Doporučuji osobní konzultaci a o všem si více a podrobněji pohovořit, poradit se co a jak dál. Buďte opatrná!
Mějte se hezky, MK