mdma po extrakci zubů
hipstronmdma
dobrý den, sem občasný uživatel extáze, v pondělí sem byl na extrakci zubů moudrosti a v sobotu bych rád šel na hudební akci kde bych si dal maximálně půl tablety, případně jaké by to mohlo mít komplikace, otok už nemám a doufám že se to hojí dobře ale nerad bych si způsobil například nějaký zánět a zbytečně ho hojil antibiotiky, díky

Odpověděl: Amrit Sen
Hipstrone, zdravím Vás,
díky za důvěru.
Je dobré, že máte starost o svoje zdraví. Předpokládám, že úplně nečekáte, že Vám napíšeme, že je to "v pohodě" ať se ničeho nebojíte a směle jdete "do toho".
Teď vážně. Užívání, i jednorázové užití drog zatěžuje organismus a oslabuje imunitní systém. Zpomaluje, nebo dokonce brání hojení a úzdravě. U drog se stimulačními účinky to platí dvojnásob.
Podle toho, co, a jak píšete, nepatříte k uživatelům, kteří do sebe "cpou materiál", holem dolem, bez ohledu na situaci, případné následky a na ohledy k vlastnímu zdraví, tělesnému i duševnímu, podobně jako na kvalitu mezilidských vztahů, sociální situace a tak dál, rezignovali.
Doporučuji Vám tedy s užitím MDMA počkat, minimálně na dobu, kdy budete zdravý a celkově "v pořádku a pohodě". Jinak byste riskoval, že skončíte na zmíněných antibiotikách, a nejen to. Zhoršený zdravotní stav může v průběhu intoxikace nahrávat i dalším problémům, ohledně prožívání "jízdy". Oslabený člověk je náchylnější jak k bezprostředním tělesným komplikacím, ale i toxickým psychózám, atd..
Užít drogu, pro minimalizaci rizik, v rámci možností, také k tomu, abyste si ji "užil", byste měl pouze zdravý, odpočatý, najedený, v dobré tělesné i psychické kondici a pohodě. V průběhu intoxikace dodržovat pitný režim, průběžně odpočívat, a i při absenci chuti k jídlu, alespoň občas něco výživného zakousnout. Nepřidávat si, "nedokopávat se", v úmyslu zvýšení účinnosti, nebo prodloužení její doby. Riziko předávkování a zmíněné toxické psychózy, pokud byste doporučení podcenil, se radikálně zvyšuje.
Také nekombinovat s dalšími drogami, včetně alkoholu. Nikdy neprotahovat "jízdu" déle, než přes jednu noc, následně si odpočinout, zdravě a dostatečně se najíst. Doplnit vitamíny a minerály, případné potíže s usínáním a neklidem, "ošetřit" čajem z meduňky, kterou koupíte v každé lékárně i běžných obchodech.
Informace a zajímavosti k extázi,MDMA, o rizikách souvisejících s jejím užíváním, najdete na stránkách naší poradny a dalších serverech:
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html
http://www.extc.cz/extaze.html
http://www.extc.cz/riziko-predavkovani-mdma.html
http://www.cpzp.cz/clanek/414-0-Tanecni-droga-extaze-zpomaluje-mysleni.html
http://www.infodrogy.estranky.cz/clanky/rizika-a-zdravotni-problemy/extaze-a-deprese.html
http://www.drogy.cz/extaze/kap-nasledky-uzivani-extaze.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/160-extaze-tak-trochu-jina-droga?magazineId=10
http://navykovelatky.cz/tanecni-drogy/extaze/
http://www.odrogach.cz/skola/uzivani-navykovych-latek/informace-o-drogach/extaze-a-tanecni-scena2.html
http://www.lekarweb.cz/drogy-a-zavislosti/extaze-ucinky-rizika
Stačí takto?
Kdybyste se ještě potřeboval na cokoli doptat, napište.
Přeji brzkou úzdravu a vše dobré. Buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.