mdma po extrakci zubů
hipstronmdma
dobrý den, sem občasný uživatel extáze, v pondělí sem byl na extrakci zubů moudrosti a v sobotu bych rád šel na hudební akci kde bych si dal maximálně půl tablety, případně jaké by to mohlo mít komplikace, otok už nemám a doufám že se to hojí dobře ale nerad bych si způsobil například nějaký zánět a zbytečně ho hojil antibiotiky, díky

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
právě jsem odpovídal na Váš naprosto totožný dotaz.
Přikládám tedy kopii předchozí odpovědi.
Mějte se fajn, buďte brzy zdráv,
Amrit Sen.
Hipstrone, zdravím Vás,
díky za důvěru.
Je dobré, že máte starost o svoje zdraví. Předpokládám, že úplně nečekáte, že Vám napíšeme, že je to "v pohodě" ať se ničeho nebojíte a směle jdete "do toho".
Teď vážně. Užívání, i jednorázové užití drog zatěžuje organismus a oslabuje imunitní systém. Zpomaluje, nebo dokonce brání hojení a úzdravě. U drog se stimulačními účinky to platí dvojnásob.
Podle toho, co, a jak píšete, nepatříte k uživatelům, kteří do sebe "cpou materiál", holem dolem, bez ohledu na situaci, případné následky a na ohledy k vlastnímu zdraví, tělesnému i duševnímu, podobně jako na kvalitu mezilidských vztahů, sociální situace a tak dál, rezignovali.
Doporučuji Vám tedy s užitím MDMA počkat, minimálně na dobu, kdy budete zdravý a celkově "v pořádku a pohodě". Jinak byste riskoval, že skončíte na zmíněných antibiotikách, a nejen to. Zhoršený zdravotní stav může v průběhu intoxikace nahrávat i dalším problémům, ohledně prožívání "jízdy". Oslabený člověk je náchylnější jak k bezprostředním tělesným komplikacím, ale i toxickým psychózám, atd..
Užít drogu, pro minimalizaci rizik, v rámci možností, také k tomu, abyste si ji "užil", byste měl pouze zdravý, odpočatý, najedený, v dobré tělesné i psychické kondici a pohodě. V průběhu intoxikace dodržovat pitný režim, průběžně odpočívat, a i při absenci chuti k jídlu, alespoň občas něco výživného zakousnout. Nepřidávat si, "nedokopávat se", v úmyslu zvýšení účinnosti, nebo prodloužení její doby. Riziko předávkování a zmíněné toxické psychózy, pokud byste doporučení podcenil, se radikálně zvyšuje.
Také nekombinovat s dalšími drogami, včetně alkoholu. Nikdy neprotahovat "jízdu" déle, než přes jednu noc, následně si odpočinout, zdravě a dostatečně se najíst. Doplnit vitamíny a minerály, případné potíže s usínáním a neklidem, "ošetřit" čajem z meduňky, kterou koupíte v každé lékárně i běžných obchodech.
Informace a zajímavosti k extázi,MDMA, o rizikách souvisejících s jejím užíváním, najdete na stránkách naší poradny a dalších serverech:
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html
http://www.extc.cz/extaze.html
http://www.extc.cz/riziko-predavkovani-mdma.html
http://www.cpzp.cz/clanek/414-0-Tanecni-droga-extaze-zpomaluje-mysleni.html
http://www.infodrogy.estranky.cz/clanky/rizika-a-zdravotni-problemy/extaze-a-deprese.html
http://www.drogy.cz/extaze/kap-nasledky-uzivani-extaze.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/160-extaze-tak-trochu-jina-droga?magazineId=10
http://navykovelatky.cz/tanecni-drogy/extaze/
http://www.odrogach.cz/skola/uzivani-navykovych-latek/informace-o-drogach/extaze-a-tanecni-scena2.html
http://www.lekarweb.cz/drogy-a-zavislosti/extaze-ucinky-rizika
Stačí takto?
Kdybyste se ještě potřeboval na cokoli doptat, napište.
Přeji brzkou úzdravu a vše dobré. Buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.