rada
neuvádím
Dobrý den. Potřebovala bych poradit kde bych si mohla pokecat o sobe a tak. Je mi 38 a od 16 beru pernik nikdy v kuse jsem obcasney jezdec, ale uz mi to prerusta pres hlavu. Lecit se nechci. Díky.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
I přes to, že se léčit nechcete, můžete se bez obav obrátit na naše ambulantní zařízení a v osobním kontaktu probrat vše co je třeba.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Můžete přijít kdykoliv během provozní doby (i bez objednání), takže můžete i dnes do 20hod.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Veškerá Kontaktní centra pro uživatele drog nabízí ve svých službách mimo jiné i poradenské služby, které se dají využít zcela nezávazně, bezplatně a také anonymně. To znamená, že vstupem do Káčka se nijak nezavazujete, můžete se pouze informovat a po té svobodně rozhodnout, zda dalších služeb využijete nebo ne. Každý kdo K-centrum navštíví, má právo rozhodnout se pro abstinenci, nebo pro život s drogou. I když neabstinuje, je možné mu nabídnout určité formy jiné péče. Myslím, že tím nemůžete nic ztratit.
Kdyby Vás napadlo se na něco doptat, neváhejte napsat kdykoliv znovu.
Mějte se fajn, MK