drogy
sasi
Ahoj :) mela bych takový dotaz. ..pokaždé když si dam lajnu (mdma , pervitin, kokain)dohromady jsem za celej život mela tak 10lajn bylo to ze zvědavosti a pak na nejake party.. nefetuju už to ani nechci jen bych mela otázku proc když si dam lajnu mam pokaždé male zornice a zvětší se mi vždycky AZ tak za dva dny přijde mi to divne. ..s člověk co si dá lajnu se mnou je má hned Velké proc to tak je? Děkuji předem. Za odpověď :)
j

Odpověděl: Amrit Sen
Sasi, zdravím Vás,
díky za důvěru. Každý člověk je originál a může na drogy reagovat různě. Kdyby se Vám dělo, co popisujete, po několikadenní "jízdě", nebo probdělých nocích, unavené a vyčerpané, nebylo by to až tak neobvyklé.
Píšete, že nefetujete, a že jste měla za celý život 10 lajn. Nevím sice, kolik Vám je let, ani to, jestli jste zmíněné lajny, respektive lajnu užila jednou za čas, po delší době klidu, nebo jestli jste je všechny vyšňupala v krátkém sledu, pak by mohlo být jasněji.
Předpokládám, že jste občasná uživatelka. Je li tomu tak, pak Vám, odpusťte, nedokážu odpovědět a vracím se k prvním větám.
Snad víte, nebo aspoň tušíte, s čím si zahráváte, a jakým rizikům se vystavujete.
Nechci Vám kázat, ani Vás strašit. Neodpustím si ale připojit odkazy na naše a další stránky, kde si můžete přečíst řadu zajímavostí, užitečných informací o pervitinu, také o rizikách, souvisejících s jeho užíváním:
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/2788/Akutni-ucinky-metamfetaminu
http://www.prevcentrum.cz/pervitin
http://drogy.ful.cz/drogy/pervitin/
http://www.extc.cz/pervitin.html
Vynechal jsem info k dalším drogám, které jste zmínila, ne snad proto, že by jejich užívání nemělo být rizikové.
Buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.