drogy
lucifer
Dobry den chtela bych se zeptat jak poznam ze dite bere drogy a kouri travu? Potrebuji zjistit co nejblizsi informace. Uz si nevim rady. Dekuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Doporučuji prostudovat informace pro rodiče na našem webu: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html a dále využít poradenství pro rodinné příslušníky v osobním kontaktu, která poskytují veškerá zařízení pracující s uživateli drog. V osobním kontaktu budete mít více prostoru probrat vše co je třeba, doplnit si informace, pohovořit o podezřeních a obavách...
Netuším, odkud jste - uveďte prosím větší města, která máte dobře dostupná, pokusím se Vás vhodně nasměrovat.
Pokud jste z Prahy, můžete využít přímo Poradnu pro rodiče spadající pod stejnou organizaci (SANANIM) jako tato webová poradna, kam jste napsal.
Zde kontakt a info: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK