rada
Diu
Dobry vecer, mockrat dekuji za odpoved, moc me to potesilo,ze jste to cele popsala. Vazim si toho. Mohla bych tedy poprosit o ten kontakt jak jste nabizela? :-) urcite mam zajem te nabidky vyuzit. Jsem z Usteckeho kraje,presneji z Decina,pokud by to na to melo nejaky vliv. Preji hezky vecer a jeste jednou Vam dekuji :-) D.

Odpověděl: Markéta Kordová
Diu, opět Vás zdravím.
Jsem ráda, že jste se ještě ozvala a máte snahu svou současnou situaci řešit. Naše organizace má bohužel svá ambulantní zařízení v Praze, ale mohu Vás odkázat na koledy ve Vašem kraji, které osobně znám a myslím si, že Vám stejně tak pomohou.
Kontaktní centrum pro drogově závislé
Teplická 31/45
Děčín IV
Tel: 412 531 415
Mob: 603 828 225
Email: kcentrum@cssdecin.cz
Kontaktní osoba: Bc. Jiří Sedláček, Mgr. Barbora Fleischerová
Provozní doba: PO až PÁ 9,00 - 17,00
Více informací o tomto zařízení naleznete zde:http://www.kcentrumdecin.wz.cz/kcentrum.html
AMBULANTNÍ LÉČBA
Pražská 166/47
Ústí nad Labem
Kontaktní osoba: Bc. Bronislava Marko tel: 725 874 363.
Email: ambulance@wl1.cz
>>>odkaz na MAPY.CZ
>>>odkaz na MHD (zastávka Pražská)
Další informace zde: http://www.wl1.cz/alfront/whooalwhoo.html
Pokud byste měla problém se zprostředkováním prvního kontaktu, tak napište, ráda Vám první konzultaci domluvím. Postačí napsat, jaké máte časové možnosti.
Tak se držte, v případě potřeby napište kdykoliv znovu.
S pozdravem, MK