Pervitin - svaly - křeče
Envy
Dobry den. Nedavno jsem psala, že mám problémy se svaly, že už neberu. Bohužel jsem to nezvladla a zase občas dám. Tak 3x do měsíce. S čim mám, ale nejvetší problém, je svalové křeče na dojezdu. Byla jsem už na všech možných vyšetření (gastro, krev, sono, neurologie, masaže, rehabilitace). Vše mám ok akorát překyseleny žaludek( na to beru prášek Omezopron) a svaly v křeči po celém těle a blokady. Nevíte, co to způsobuje ty křeče a tahnuti svalu???takove škrcení tahaní cejtim Na dojezdu. Nikdy jindy takové křeče nemám, ani po nárocné práci, sportu jen a pouze na dojezdu(tah ve svalech a neda se to ovlivnit). Ani nikdo z kamarádu to nema. Ty křece mi pak ve svalech zůstavaji trvale (panev, pater a nejvíc spodní zebra). Nebrala jsem jednu dobu asi 3 mesice chodila s tim na rehabilitace aj ani to moc nepomahalo ani detox pomoci bylinek, doplneni mineralu, hořčík bečko nic. Ja bych se s tim hrozne rada sverila nejakému odborníkovi po pravde, ale za obvadakem nemuzu. Je hodne napojený na moji rodinu a ja vím, že lekarské tajemství, ale me je uplne jasny, ze by rodicum neco naznacil. Nevíte, kam si s tím mužu zajít a kde bych se mohla bez obav sverit? Co je jisté chci s tim seknout! Sama to nezvladnu. Dokazu byt 2 měsíce v klidu, ale pak přijde volno v praci, nebo podmět co mi to pripomene př. písnicka a je to. Zacnu na to myslet a nedá se to vydržet /zastavit. ------ Ve Zkratce: Pomužete mi najít, pripadne odkázat na specialistu/doktora???? Co by mi mrkl na svaly a věděl o tom, ze užívam pervitin a dále třeba soc. pracovnik co by mi pomohl zvládat/odbourat ty stavy, kdyz mi to neco pripomene a mam volno v praci. Jak hodne pracuju, tak se mi to nikdy nestane. Přepokladam, ze je to projev psychické zavislosti. Ty svaly se mi po uzívani pervitinu hodne horší, je pravdepodobné, že nekde tam bude problem. Potrebuji pomoc a dekuji za odpoved i kazdou radu!

Odpověděl: Markéta Kordová
Envy, dobrý den.
Nebudu se zbytečně rozepisovat, vše podstatné jsme myslím jak já i kolega Amrit Sen zodpověděli v předešlých odpovědích. Díky tomu, že jste z Prahy, můžu Vás rovnou odkázat na některé z našich ambulantních pracovišť, kde můžete v osobním kontaktu probrat vše co je aktuálně třeba. V našich týmech pracují i lékaři, takže můžete probrat jak zdravotní potíže, stejně tak s terapeuty další podstatné věci týkající se prožívání a dalších problémů...
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Můžete přijít kdykoliv během provozní doby (i bez objednání), takže můžete i dnes do 20hod.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26
Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Telefon: 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email: stacionar@sananim.cz
Provozní doba:
Pondělí: 8.00 - 16.00
Úterý:    8.00 - 17.00  (16.00 - 17.00 - rodič. Konzultace)
Středa:  8.00 - 16.00
Čtvrtek: 8.00 - 16.00
Pátek:    8.00 - 15.00
Pro navázání kontaktu s tímto zařízením nepotřebujete žádné doporučení. Nejjednodušší způsob je přijít na motivační skupinu, která se koná každé úterý a čtvrtek od 10.30 do 12.00 a na kterou se nemusíte objednávat. Kolegové Vám doporučí, jaká léčba či pomoc je pro Vás nejvhodnější apod. Pro ty, kteří se rozhodnou absolvovat léčbu v denním programu stacionáře, je motivační skupina jakousi vstupní branou.  Pokud je pro Vás příliš těžké přijít na motivační skupinu, můžete si telefonicky domluvit individuální konzultaci a zkonzultovat vše co potřebujete. Po té se svobodně rozhodnout zda dalších služeb využijete, či nikoliv.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
Adiktologická ambulance SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Email: klinika@sananim.cz   (amb. léčba), case@sananim.cz (casemanagement)
Telefon: 724 521 913 (amb. léčba), 727 941 710 (casemanagement)
(pokud se nedovoláte, prosíme o zaslání SMS a trpělivost, ozýváme se hned, jak je to možné)
Ambulantní forma:
Pondělí: 9-17
Úterý: 9-13
Středa: 12-20
Objednání na konzultace je možné i mimo uvedené otvírací hodiny ambulance.
Terénní forma:
Úterý: 12-17
Čtvrtek: 9-17
Pátek: 9-17
Více zde: http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance.html
Jestli se budete potřebovat na něco doptat, neváhejte ještě napsat!
Mějte se hezky, MK