drogy
alesa
Dobrý den,brala jsem drogy pervitin,píchala jsem si 6let kuse potom občas a nakonec jsem přestala,začala jsem místo toho chlastat a pila jsem hodně,ale chtěla jsem s tím vším přestat a poznala jsem přítele se kterým jsem už 12 let a máme spolu 2 letou dceru,chtěla jsem ji,miluju jí a snažím se pro ní dělat to nejlepší,začala jsem vařit a starat se o ní,sem tam si dám pivo ale jenom 4,to mě drží abych neměla depku,brala jsem po porodu antidepresiva,ale poslední dobou se cítím neštastná,zdá se mi zas o fetu a strašně to chci,nevím jak tomu pocitu zabránit.vím,že bych to nechtěla a přitom to strašně chci,myslím na to každý den,je to všude,depky mám s toho bo to miluju,chcu fetovat,ale na druhou stranu bych byla nejradši kdybych žádný fet nepoznala a neničilo by mě to.pro malou dělám to nej co můžu,ale nedokážu být prostě štastná a moc se trápím,prosím,co mám dělat?děkuji

Odpověděl: Vilma Táborská
Dobrý den,
je fajn, že píšete, protože je toho na vás evidentně hodně a neškodilo by si zajít někam osobně popovídat. Nejen kvůli vám, ale i kvůli malé dceři, ke které máte pěkný vztah. Antidepresiva ještě berete, nebo se perete s propady nálady bez podpory?
Když mi napíšete, odkud jste (stačí větší město v okolí), obratem vám pošlu kontakty na odborné služby, kde vám poskytnou podporu. Nemusíte mít obavu, že by pro vás vyhledání odborné pomoci mělo nějaké negativní důsledky (např. vzhledem k péči o dceru), právě naopak. Služby jsou poskytovány zdarma a některé je možné využít i anonymně.
Je opravdu škoda, abyste se v tom takhle "plácala", když se vaše potíže dají docela dobře řešit za pomoci psychoterapie a farmakoterapie.
Držte se a určitě se ještě ozvěte!
Vilma Táborská