Kam se obratit o pomoc
T.3.
Dobry den, chtela jsem se zeptat 9 let uzivam pervitin. Na svou pritelkyni jsem stale vice agresivni a cim dal casteji mlatim bez duvodne. V hlave mam neustale myslenky jak me podvadi a chodi nikam jinak za nekym ale neni tomu tak. Obcas mi prijde jako by me nekdo pronasledoval. jako bych to obcas nebyla ja. spis zkoro neustale. chtela bych si s tim nekam zajit ale bohuzel nevim kam muzete mi prosim poradit?

Odpověděl: Vilma Táborská
Dobrý den,
děkuji za dotaz a důvěru. Devět let užívání pervitinu je už dost dlouhá doba a je moc dobře, že chcete vyhledat odbornou pomoc. Pokud máte pocity pronásledování a obtěžují vás myšlenky, které uvádíte, mohla by se vám rozjíždět toxická psychóza, takže je nejvyšší čas to začít řešit.
Jako aktivní uživatelka pervitinu se v Praze můžete obrátit na některé z Kontaktních center (odkazy přikládám níže) nebo zajít na motivační skupinu do Denního stacionáře (2 x týdně: úterý, čtvrtek vždy od 10.30, není třeba se předem objednávat). Veškeré poskytované služby jsou bezplatné a lze je využít i anonymně.
Mějte se fajn, a kdybyste se potřebovala na cokoliv doptat, ještě se ozvěte
Vilma Táborská
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
283 872 186
605 240 501
kacko@sananim.cz
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26
170 00 Praha 7
220 803 130
605 212 175
stacionar@sananim.cz
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/prijem-klientu.html
Nízkoprahové středisko Drop in
http://www.dropin.cz/index.php/stredisko
Stage 5
http://www.progressive-os.cz/stage-5