Kamarádka
Rook
Dobrý den,
Mám kamaradku, která už dva roky užívá pervitin a to celkem ve velkém množství, bez drogy každé ráno není schopná vylézt z postele a občas se budí i v noci aby si přidala doušek slasti... a podle jejího chování se u ní objevuje i toxická psychóza...
Ona sama si uvědomuje že potřebuje pomoc a já bych ji rád pomohl, chci se zeptat na postup ?
Díky

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, dobře, že jste napsal.
Bylo by vhodné se co nejdříve obrátit na odbornou pomoc. Pokud se u kamarádky objevují náznaky nástupu toxické psychózy, asi bych to neodkládala.
Netuším, kde žijete. Zdali je pro Vás dostupná Praha, můžete se obrátit na naše Kontaktní centrum, kde by kamarádka mohla s kolegy probrat svou situaci, dle toho by jí navrhli vhodný postup řešení, v případě potřeby pomohli se zprostředkováním detoxu a následné léčby.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Lze přijít kdykoliv během provozní doby, takže můžete i dnes do 20hod.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Pokud žijete někde jinde a Praha je problém, tak napište znovu a uveďte, jaká větší města máte v dobré dostupnosti, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat na zařízení, kde by kamarádce pomohli.
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby pište.
S pozdravem, MK