problemy s vnukem
J.Hradec
Dobry den, me deti bydli u mych rodicu, jsou s nima problemy, nepracuji, kouri marihuanu, rodicum nepomahaji, vodi si navstevy presto te si to rodice nepreji jelikoz tam kouri marihuanu. Vyhrotilo se to dnes, kdy se pohadali a rodice je vyhodili z domu. Vsichni se bojime aby se nevratili a neco neprovedli. Chci se zeptat, co se da udelat aby nevznikl nejaky dalsi konflikt: resit to s policii?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
popsala jste situaci jen velmi stručně. Taková situace by potřebovala podrobněji probrat. Určitě by první volbou mělo být promluvit si s dětmi a pokusit se o nějakou smírnou dohodu. Policii bych zatím nechala stranou, protože v ten moment bude zapojen i Odbor péče o dítě (pokud jsou děti nezletilé) a celá situace by se mohla dostat tam, kam možná nechcete.
Nejlepší by bylo zajít se poradit osobně do některého z center, která nabízí pomoc rodinám uživatelů. Tam byste mohla, třeba i s rodiči, i s dětmi, probrat vše podrobně a pokusit se o řešení za pomoci odborníka.
Můžete se obrátit např. na o.s. Metha http://www.osmeta.cz/uvod/uvodni_stranka/