kožní reakce
schovina
dobrý den,mám 18letou vnučku,která bere asi půl roku pervitin.PO celém těle se jí na začátku braní udělaly mokvavé boláky,brala antibiotika,která ji vyléčila ale má všude jizvy.CHci vědět,jestli toto může pervitin udělat.Děkuji za odpověď Jana

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Jano.
Při konzumaci pervitinu se obecně špatně hojí veškeré rány a různá drobná poranění. To samé při jiných poraněních. Drobná poranění (kdekoliv na kůži, včetně vpichů) mohou dojít až v hluboké rány, boláky, které za sebou nechají stopy v podobě jizev. Také není neobvyklé, že právě uživatelé pervitinu si tyto různé pupínky, boláky a jiné ranky silně škrábají, čímž docílí ještě větší rány, která se o to hůře později hojí...
Je to velmi individuální záležitost, záleží především na kvalitě konkrétní látky, co daná látka obsahuje a jak moc je ,,čistá" či ,,nečistá". Pervitin je látka vyráběná chemickým procesem, který může být různě ovlivněn tím, kým je vyráběn. Z toho pak vychází celková kvalita konkrétní látky. Také záleží na individualitě organismu. Pervitin je v podstatě jed, který v těle vyvolá spoustu procesů, které mají za následek celkové zhoršení pleti. To může souviset i se změnou kvality potu. Je to trochu podobné jako u nemocných lidí. Další variantou může být alergická reakce na nějakou složku pervitinu, nebo něco, co bylo do směsi přidáno.
Stačí to takto?
V případě dalších doplňujících dotazů, klidně pište.
S pozdravem MK