pervitin- osobnost
Arian
Dobrý den, nyní mi je čerstvě 18 let, nikdy bych nevěřil že za svůj život zkonzumuji tolik drog. Alkohol, tráva, extáze, kokain, pervitin. Takhle to šlo postupně. Kokain a pervitin jsem začal v létě a přestal na konci léta. Mohlo se jednat o maximálně 10 zkušeností když počítám obě látky.
Někdy jsem ale jel i 3dny v kuse a občas to dost nezvládal a málem kolaboval. Nyní jsem už \"delší\" dobu naprosto čistý, ale problém je že prostě neustále ty tvrdé drogy ve svém obličeji vidím(nevím jak to popsat) a z odstupem času vidím i jak si s mou psychikou pohráli. Dokážu sice fungovat jako normální člověk, ale nic ze života nemám. Necítím emoce, necítím nic. Jako bych byl jen prázdná schránka. A všechno vidím tak vzdáleně jakoby přes sklo. Nevím jak to popsat. Myslíte že se jedná o trvalé poškození organismu vlivem tvrdých drog, nebo to po čase abstinence samovolně odezní? Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Ariane, dobrý den.
To co ve svém příspěvku popisujete, popisuje velká většina abstinujících klientů/uživatelů. Netuším, jak přesně jste dlouho čistý od drog, ale vydržte, s délkou abstinence by se mělo postupně vše vrátit zase do normálu. Věnujte se nějakým koníčkům, zkuste si dělat radost, naučte se mít rád...jsou to jednoduché věty, ale je za nimi velký kus práce.
Pokud byste si rád o všem, co je třeba popovídal, určitě Vám můžeme někoho doporučit. Věřím, že terapeutická podpora by Vám pomohla se v tom všem vyznat a lépe zorientovat. V případě zájmu napište a uveďte, jaká větší města máte v dobré dostupnosti.
Pokud se budete potřebovat na něco doptat, tak neváhejte napsat kdykoliv znovu.
Tak se držte!
S pozdravem, MK