Ruka
TOxik
dobry den, nevim zda budete schopni odpovedet na muj dotaz, ale uzivam nitrozilne pervitin a mam uz dva mesice misto, kde si davam otekle, zarudle a mam tam hodne tvrdou bouli, a kdyz si davam, tak mi netece a neproudi z žil krev, ale pouze trochu nejaka tekutina, ktera ma světle oranžovou barvu, nevite, co to muze byt a jestli je toto hodne nebezpecne?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Zdravotní komplikace nejdou moc dobře objektivně na dálku vyhodnotit, tudíž ani posoudit míru nebezpečnosti.
Dle toho co jste pospal, to moc dobře nevypadá, doporučuji se ihned obrátit na Kontaktní centrum nebo terénní pracovníky, ruku ukázat, nechat si ji ošetřit a zkonzultovat co a jak dál. Káčka, stejně tak pracovníci terénních programů poskytují nezávazné, bezplatné a anonymní služby, není čeho se bát.
Pokud nevíte, kam si u Vás zajít tak prosím napište znovu a uveďte jaká města máte poblíž, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
S pozdravem, MK