Strikacka
Hanuli
Dobry den,mam dotaz ohledne drog. Pritel kdysi bral tvrde drogy-pervitin a aplikoval si to rovnou do zil. Bohuzel mu to zustalo nadale i kdyz to hodne moc omezil. I ja jsem s nim brala,ale pouze snupala. Otehotnela jsem a samozrejme jsem ani v tehotenstvi neodolala.
Ale k veci. Pritel rikal,ze neni zavisly,ze si da,kdyz ma chut,nejen,ze si snupne,ale pro nej je snadsi si to pichnout...no nosem to jeste beru,ale vpich se mi nelibi....nesouhlasim s tim. Mela jsem za to,ze uz dal pokoj,ale nasla jsem u nej strikacku...takze si to nedavno daval. Ja ho miluji,chci od drogbpryc...ale mam pocit,ze se toho nikdy nezbavi a stale se to bude motat kolem nas...ted do toho me ceka porod za mesic a neco. Nevim co mam delat....poradte prosim....on rika,ze neni fetak :( dikyy

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Hanuli,
díky za dotaz.
Dobrá rada nad zlato. Každý, kdo užívá drogy, je feťák. Aplikuje si to do žil, skrývá to, nic veselého. Vy máte za měsíc porodit. Tuším, že přítel je otcem dítěte.
V tuto chvíli řešíte dvě zásadní otázky. Vaše užívání drog a užívání vašeho přítele.
Píšete, že v těhotenství pervitinu neodoláváte. Jak to vypadá? Jak často? Kolik? Kdy naposledy? Víte, co všechno riskujete? Je li to vážnější (opakovaně, dosud, ???), asi byste o tom měla s někým promluvit. Třeba v Kcentru, anonymně, bez rizika.
Co s přítelem? Vemte ho do Káčka na kus řeči s sebou. Žijete v neřešeném problému, jehož řešení není jednoduché, ani rychlé.
Lépe vám takto přes internet poradit neumím.
Kdybyste chtěla, napište, odkud jste, a já vám nějaké diskrétní pracoviště doporučím.
J.Chudomel