mononukleoza,kamaradi, drogy
otazka
Dobry den, chci s zeptat jestli muzu hulit pokud mam monnuklozu? miluju DNB a mam spostu listku na festivaly,ktere nestály malo,takže bych tam chtela jit,ale zaroven bych se tam chtela dostat aspon trochu do nalady,když nemuzu pit ani si dat extazi.A co LSD ? bylo by mozne aspon to ?

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru, dobře, že píšete. Mononukleóza je závažné onemocnění. Drogy byste, do doby, než budete úplně v pořádku, určitě užívat neměla.
Marihuana, která může mít ve specifických případech, správně indikovaná a aplikovaná, léčebné účinky, Vám, pokud byste "hulila" v průběhu léčby a rekonvalescence, určitě v úzdravě nepomůže, naopak.
Drogy obecně, i jejich, byť jedorázové užití, oslabuje schopnost regenerace organismu, nebo přímo brání úzdravě. A to i alkohol, tím spíš u mononukleózy, protože jde o nemoc, která postihuje zejména játra a slezinu.
Alkohol i další drogy, jsou nejen, ale zejména pro játra, naprosto nežádoucí zátěží, takže byste riskovala, nejen ztráty na léčebné odezvě, ale také nevratná poškození.
To se týká i LSD, po jehož užití byste riskovala další závažné komplikace.
Léčba mononukleózy vyžaduje zejména klid, s omezenou, regulovanou fyzickou i psychickou zátěží. Zkuste tedy vzít doporučení vážně, účast na festivalech a party odložte na dobu, kdy budete zdravá.
Najděte si pro tento čas bezpečnější, méně zátěžovou, zdravější a přívětivější zábavu. Klidnější pohodu, má li se vše zdárně vyvíjet, bezesporu potřebujete.
Přeji brzké uzdravení a vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.