Jak z toho ven?
Samba
V říjnu minulého roku jsem se rozhodla léčit se v Apolináři v Praze...bohužel jsem to vydržela jen 7 týdnů a odešla. Pak jsem asi čtyři dny pila bez přestání a potom jak mi bylo, jsem si řekla dost a opravdu jsem to půl roku vydržela... našla jsem si práci jako řidička, což mě vlastně drželo...Jsem v insolvenci a bojuji už poslední měsíce, jenomže jsem tam v minusu asi třicet tisíc a nevím, jak to dohnat. Sice jsem se dostala do Automobilky- přes agenturu a plat je lepší, ale zrovna ted mi dali dovolenou, protože není práce...takže to není moc jistá práce. Mám dvě dospělé děti, dcera se mi kvůli mým problémům vyhýbá a syn mě jenom trápí, navíc si myslím,že začal mít stejný problém jako já, i když mě za to dost odsuzuje..

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
máte můj obdiv, že se Vám daří přes všechny potíže stále abstinovat. Asi ale sama tušíte, že takhle byste to brzy nemusela vydržet. Vše co popisujete, jsou potíže, se kterými se závislí potýkají velmi často. Nejlepší cesta, jak se s nimi pomalu srovnat, je najít si dobré ambulantní doléčování. Nebudete na problémy sama, nebudou jimi tolik zatíženi Vaši blízcí a zároveň budete mít i vnější kontrolu, jak se Vám v životě bez alkoholu daří.
Nejlepší by bylo, kdybyste se obrátila na Následnou péči Laxus v Hradci (http://www.laxus.cz/centra/nasledna-pece-hradec-kralove/), je to přesně zařízení, které byste potřebovala.
Přeji hodně sil a vydržte!