Drogy
Ladislav
Dobry den potrebujem poradit.spoznal som sa dievca sme spolu 7mesiacov lubime sa.ale mna trapi otazka ze priatelka brala asi tak 3 alebo 4 roky pervitin skoncila stym ked mala 22 teraz ma 26 .v podstate je uz vyse 4 rokov cista .ale sem tam sa stretne s ludmi ktory to brali tiez a ja mam strach ze to zacne brat znovu.moja otazka je ci sa moze vratit k tomu ked ju niekto s jej znamych nalaka na to.ona sama povie ze ked si na to spomenie tak jej je zle a nerada na to spomina.no ja sa bojim velmi aby nespadla do toho.dakujem vopred za odpoved ladislav

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
bohužel Vám nikdo nemůže zaručit, že se přítelkyně někdy k drogám nevrátí. Stejně tak byste si ale nemohl být jistý ani u přítelkyně, která drogy nikdy neužívala. Čtyři roky jsou poměrně dlouhá doba, zvlášť v jejím věku. A pokud se přítelkyně vídá s těmi, kdo už neberou, je to zase jiné, než kdyby se scházela s uživateli drog.
Pokud nic jiného nenasvědčuje, že by měla problémy s drogami, zkuste si její minulostí nekazit hezký vztah. Berte spíš jako její velkou odvahu a projev důvěry, že Vám o ní řekla, protože to vůbec není samozřejmostí. Aby toho zbytečně nelitovala, když jí budete drogy připomínat a podezírat ji...