Jak dostat thc z tela
Nehulic
Dobry den, mam otazku znami hulil moc nekolik gramu dene . uz mesic nehuli nekouri nepije. Ma oddelane jatra. A nekdo mu poradil pit ctvrtlitru octa na 3litry tekutin dene. A je mu sikene zle . poradite mi jak spolehlive bez nasledku to dostat z tela. Potrebuje jit na biopsii co nejdrive dekuji

Odpověděl: Vilma Táborská
Dobrý den,
děkuji za dotaz a důvěru. Popravdě se úplně nedivím, že je známému zle, pít ocet opravdu není dobrý nápad... Na biopsii nejde jistě z důvodu testování na přítomnost drog, takže celá procedura je kromě nepříjemnosti i zcela zbytečná. Nevím, s jakými zdravotními problémy se známý potýká a jakých následků se obává. Pokud již měsíc abstinuje, je to ta nejlepší cesta, jak se dát do pořádku. Přiměřená životospráva a pitný režim není jistě na škodu, radám od "známých" bych se na jeho místě pro příště vyhnula. Pokud by měl Váš kamarád potíže v abstinenci setrvat a měl by zájem o odbornou podporu, ráda Vám zašlu kontakt na službu v místě jeho bydliště. Dostane se mu tam kromě poradenské a terapeutické pomoci i rad ohledně somatického zdravotního stavu.
Mějte se fajn, a pokud se budete potřebovat na cokoliv doptat, určitě se ozvěte
Vilma Táborská