Piko
Strange
Dobrý večer,
nedávno som Vám písala o doporučení jednej neziskovej organizácie. Kedže som introvert a možno aj asociál, robí mi obrovský problém s niekym komunikovať, tak som poprosila naj kamošku či ma nemože ona objednať na sedenie ( chcem len dodať, že jej do hlavy nedávam neustále info jak si potrebujem dat a podobné, skorej sa snažím nikoho nezaťažovať s tým, max čo jej poviem je to, že ked sme spolu a niekto mi napíše že niečo pre mna má, možno je to divné ale potrebujem od nej počuť NIE !!! Aspon tak mám pocit, že niekomu na mne záleží, ale určitý človek z nejakej neziskovej organizície jej povedal, že je spolu závislá a proste nech už so mnou tieto veci nerieši... Úprimne niesom debil nechcem niekoho na kom mi záleží dostať do týchto sračiek ... ale vážne ja osbene nevidím neč ked jej napíšem sem tam o radu ( vážne ju neobťažujem to som s ista) ...a vážne táto rada ,,profesionála,, dokošlala všetko... Neexistuje žiaden človek ktorému môžem povedať, prosím stoj pri mne .... lebo niekto kvázi odborník odporučil prerušiť kontakty so mnou... je možné, že teraz dáte z pravdu danému odborníkovi.. ale úprimne poviem, že toho daného človeka som neotravovala, len ked to bolo vážne na hrabe ( inak sa snažím sama povedať nie) ale teraz berie radu ,,odborníka,, jak najlepšiu. Čiže odmieta, na jeho podnet, vôbec komunikovať na túto tému..... čiže som ostala sama a ešte horšie ...

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Ano, na Váš předešlý dotaz si vzpomínám, odpovídala jsem Vám já.
Chápu, že Vám není dobře, cítíte se sama a možná nevíte co s tím. Nechci nijak hodnotit intervenci kolegy ze Slovenska, protože o tom toho moc nevím. Ale předpokládám, že pokud jste kamarádku požádala o pomoc se zprostředkováním osobní konzultace, víte asi sama, že jste se dostala do problémů a chtěla jste to asi začít řešit. Doporučuji nešťourat se v tom, kdo za co může, to Vám v samotném výsledku stejně nepomůže a začněte jednat. Objednejte se na konzultaci, začněte svou situaci řešit, věřím, že když kamarádka uvidí, že se snažíte a dáváte se do pořádku, že to ocení a možná při Vás zase bude stát. Vše se dá řešit, nejste jediná, komu se drogy vymkli své kontrole, ale je třeba začít jednat.
Ráda bych Vás podpořila v tom sebrat sílu. Nikdo Vám tam hlavu neutrhne. Můžete se nezávisle poradit, informovat o možnostech, které byste mohla využívat, doplníte si informace, dostanete podporu.
Budu ráda, když dáte vědět, zda se Vám ten první krok (objednat se a dojít tam) podařil.
Mějte se hezky, tak se držte!
S pozdravem MK