pervitin v moci
dingo123
Dobry den,chtel bych se zeptat jestli budu mit v moci pervitin kdyz jsem ho uzil vcera a zitra mam testy..pervitin jsem bral drive ted uz ne,ale kamarad mi nabidl tak jsem si dal jednu malou lajnu..asi takovou : __________________
fakt to bylo malinko a potreboval bych to co nejdriv vedet,dekuji za rychlou odpoved.s pozdravem dingo

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
uvádím orientační údaje, které máme k dispozici poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří:
Pervitin
detekce moč = 3 až 21 dní (při občas.konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Musíte, ale brát v potaz, že toto jsou pouze orientační údaje. Vždy záleží na několika aspektech:
1. na intenzitě předešlé konzumace
2. na kvalitě drogy
3. na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání toxických látek z těla vypořádat
Nikdy proto nelze předem říci kdo, kdy bude již  zcela beze stop, je to vždy velmi individuální.
S pozdravem MK